- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Mano BŪSTAS“ fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį į devynis iš dešimties klientų skambučius atsiliepė greičiau nei per 20 sekundžių ir tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.
Klientų pasitenkinimo indeksą (NPS) kasdien matuojantis „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras per pastaruosius metus pagerino bene visus veiklos rodiklius, o klientų pasitenkinimą išaugino net 136 proc. Per šį laikotarpį žymiai pagerėjo klientų užklausų valdymas, aptarnavimo kokybė ir greitis, konsultantų gebėjimas čia ir dabar spręsti klientams aktualius klausimus.
Be to, pasiektas ir naujas rekordas – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių. Prieš metus konsultantams greičiau nei per 20 sekundžių pavykdavo atsiliepti į 68 proc. klientų skambučių, o dabar šis rodiklis šoktelėjo iki 91 proc.
„Mano BŪSTO“ pav.
Tiesa, miestams paskelbus šildymo sezono pradžią šis rodiklis gali laikinai kiek sumenkti, kadangi šiuo laikotarpiu skambučių srautas įprastai išauga maždaug 40 proc. Tačiau jau po vienos ar dviejų savaičių, kai išsprendžiami šildymo pradžios klausimai, situacija vėl stabilizuojasi.
„Prieš keletą metų buvo paplitęs toks teiginys, esą prisiskambinti į „Mano BŪSTĄ“ yra sudėtinga, reikia ilgai laukti, kol atsilieps konsultantai. Galiu atsakingai pareikšti, kad šiandien toks naratyvas yra ne kas kita, o mitas. Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų“, – sakė „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė Gina Grigaliūnienė.
Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų.
Jos teigimu, analizuojant apklausų duomenis, konsultantų pastangas kasdienių apklausų metu vertinantys įmonės klientai išskyrė tris savybes, kurias įvardija kaip stipriausias. Tai specialistų kompetencija, operatyvumas sprendžiant įvairaus sudėtingumo klausimus ir mandagus bendravimas.
„Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė pastebi, kad tokius klientų įvertinimus pavyko pasiekti nuolat peržiūrint veiklos procesus, investuojant į kokybės gerinimo sprendimus ir skatinant darbuotojų bendradarbiavimą.
Bendrovės konsultantai per mėnesį gauna vidutiniškai 40 tūkst. klientų užklausų arba daugiau nei 1 300 paklausimų per dieną. Suvaldyti tokius srautus yra nemenkas iššūkis. Tačiau Klientų patirčių centro specialistai ne tik susitvarko su užduotimis, bet ir nuolat gerina veiklos rezultatus.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai finansinio stabilumo garantas, kuris užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir patikimumą, o svarbiausia – klientų kaupiamųjų lėšų saugumą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Pieno žvaigždės“ išmokės 6,3 mln. eurų dividendų
Viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“, praėjusiais metais uždirbusi 13,3 mln. eurų audituoto grynojo pelno, šiemet dividendams skiria 6,3 mln. eurų, arba 0,14 euro akcijai. ...
-
„Rokiškio sūris“ dividendams vėl skyrė 5,25 mln. eurų
Viena didžiausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje „Rokiškio sūris“ dividendams šiemet kaip ir praėjusiais metais skyrė 5,25 mln. eurų – 15 centų akcijai. ...
-
Į naujos kadencijos „Baltpool“ ir „Litgrid“ valdybą išrinkti nauji nariai
Tarptautinės biokuro biržos „Baltpool“ naujos kadencijos valdyboje dirbs keturi nauji nariai – Dainius Liulys, Mindaugas Navikas, Simona Grinevičienė ir Valdemaras Bagdonas. ...
-
Į „Amber Grid“ valdybą išrinkti trys nauji nariai
Gamtinių dujų perdavimo sistemos operatorės „Amber Grid“ naujos kadencijos valdyboje dirbs trys nauji nariai – Peteris Loofas Healthas (Peteris Lofas Helthas), Alexanderis Feindtas (Aleksanderis Feintas) ir Darius Kašauskas. ...
-
„Mini Market“ parduotuvėje kauniečiai pirmieji atranda naujus skonius5
Jau kelios savaitės Kauno prekybos miestelyje „Urmas“ sėkmingai veikia nauja „Vikonda grupei“ priklausančios bendrovės „Sibena“ mažmeninių parduotuvių tinklo „Mini Market“ parduotuvė. Tai – it firmi...
-
„European Energy“ žaliojo kuro gamyklos Kretingos rajone nestatys, tęsia vietos paieškas4
Kretingos valdžiai nepritarus Danijos atsinaujinančios energetikos kompanijos „European Energy“ planams rajone statyti žaliojo kuro gamyklą, bendrovė sustabdė poveikio aplinkai vertinimą (PAV) Darbėnų seniūnijoje esančiame Auksūdžio ka...
-
„The Insider“: per Lietuvą į Rusiją atkeliauja nepakeičiami raketų ir dronų kondensatoriai
Tantalo kondensatoriai yra nepakeičiami elektroniniai elementai. Juos galima rasti įvairaus tipo įrenginiuose, įskaitant „Korsar“ ir „Shahed“ dronus, kuriuos Rusija naudoja prieš Ukrainą. Nepaisant tarptautinių sankcijų, t...
-
VMU sako, kad pertvarka bus naudinga, bet kai kurie Seimo nariai bijo privačių akcininkų5
Seimo opozicijoje dirbančių socialdemokratų atstovui Kęstučiui Vilkauskui prognozuojant, kad Valstybinių miškų urėdiją (VMU) šių metų pabaigoje pertvarkius į akcinę bendrovę joje gali atsirasti privačių akcininkų, susijusių su m...
-
„Hegelmann transporte“ vadovas T. Jurgelevičius: į priekį mus veda veržlumas2
Dvidešimtmetį pasitikusi transporto ir logistikos bendrovė „Hegelmann transporte“ šiandien – viena transporto sektoriaus lyderių, užaugusi, pasivijusi ir aplenkusi dalį šio sektoriaus senbuvių. ...
-
„Alvora“: draudimo naudoti rusišką metalą GIPL statybose nebuvo, tad keisti detalių nėra pagrindo2
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) įpareigojus gamtinių dujų sistemos operatorę „AmberGrid“ pakeisti 123 galimai rusiškos kilmės detales Lietuvos–Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), projekto rangovė &bdqu...